Göteborgs

2013-11-06

Var på Göteborgs med Elin och Wilma efter skolan, vi slutade ca 11 så vi passade på att lyxa till det med fika:) Tycker det är ett sjukt bra café, det var riktigt gott, man fick gratis geléhallon och tuggummi! Klockan var 15:25 då vi alla vart less och for hem. Jag fick till och med mig en kofta som jag velat ha lääänge, är jätte nöjd med den faktist! Ikväll ska jag ut och springa distans 6km tagga tagga tagga;)
Hörs senare om jag inte dör.....
(Felicias idé med effekten)


2 Kommentarer

2013-11-06 @ 17:19:44

haha oj fick jag till och med cred för effekten det var generöst!

2013-11-06 @ 17:19:54

haha oj fick jag till och med cred för effekten det var generöst!

Svar: Såklart;*
None None




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback