Snart så

2013-11-28
Hejsan! Som ni vet så är det snaart jullov:) Och jag har snart gått ut första terminen i 8an. Jag tycker 8an har varit den jobbigaste skoltiden i hela mitt liv, jag är så jäkla less och det kommer bara bli värre:( Men ändå så har jag kämpat igenom den utan att gå i taket haha! Jag tror de mesta av mina betyg kommer ligga på D och C vilket jag inte är jätte missnöjd med faktist:) De hade inte skadat med lite högre men jag har varit possitiv och tänkt såhär istället, i 8an ligger jag på C och D senare i 9an vill jag ligga på B och A! Då kan jag inte bli missnöjd/ledsen/arg på mig själv eftersom jag inte sänker mig, förstår ni? Det gör typ inte ens jag men.... För om jag får massa A och B i mina betyg nu 8an och sänker mig i 9an så kommer det inte kännas så bra (inte för mig i alla fall)! Ni andra tycker säkert att jag är helt borta och dum i huvet men nu kommer jag köra på den här tanken! (självklart satsar jag ju alltid på A och vill ligga på topp hela tiden men jag ska inte sätte för mycket press på mig själv, ni förstår att jag har hur höga förväntningar på mig själv!)
Tror denna bild passar på mig, och det här inläget, haha:))
 

0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback