Klok tjej- vänskap

2014-01-31
Om du har tid så tycker jag att du verkligen ska ta och läsa detta inlägg som jag länkar till er! De ämnet är verkligen någontig jag tänker på väldigt ofta. 
http://paulinehanssons.myshowroom.se/2014/01/09/kvallstankar/
Själv har jag verkligen inte hur många vänner som helst men jag några få som jag står nära och trivs med:) Såklart är det skit kul att man lär känna nya personer det har jag inget emot, men det kan dröja ett tag innan jag kallar en för en vän eller bästavän när jag lär känna nya, jag vill känna mig bekväm med de jag umgås med! Det är faktist en ganska stor skillnad mellan vän och bekant! 
(detta är självklart mina åsikter och INTE riktat mot någon eller några)
Hoppas ni fick en tankeställare om detta ämne:D
 
 

0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback