Sjukling

2014-01-28
Hejsan! Idag respektive igår fick jag vara hemma från skolan! Hade dragit på mig en rejäl förkylning, men imorgon får jag släpa mig till skolan ändå för jag ligger säkert redan efter i massa ämnen! 
Inprincip hela dagen har jag legat i sängen och kollat på min nya favvo serie New Girl. När mamma kom hem så hade hon köpt 2 så kallat "sjukling pressenter" till mig, det blev en peplum tröja och en badbomb som luktar himmelskt gott (eller aa mamma säger det, jag kan tyvärr ej känna det)! Tack mamma<3
Till middag gjorde jag Amerikanska pannkakor, hittade ett recept då man kunde få jätte fluffiga pannkakor  så jag passade på att prova dem som jag defenitivt kommer göra fler tillfällen:) Hur var din dag?
 

0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback