Stupid karma

2014-01-02

Halloj! Kom hem för ett tag sedan och har bara tagit det lugnt! Jag pratade med Inez idag och vi kom fram till att vi ska ha en mysdag imorgon. Vi ska gå på stan, kolla på bio och sedan far jag hem till henne och sover där, det var sååå länge sedan jag var med henne så det blir skit kul:) I rubriken står det "stupid karma" och det stämmer klockrent på det som hände nyss... Jag blev arg på mina föräldrar och när jag blir arg så har jag en tendens att förstöra saker! I detta fall så slog jag igen min dator för hårt och hela min skärm gick sönder, jag är så jävla arg på mig själv just nu (mitt nyårslöfte gick åt helvete...)! Aja men mitt i det hela så klickade jag hem ett par Nike Air Max 90, jag har velat ha dem sedan i höstas och nu äntligen! Det var typ karma, eller man kanske säger dubbelmoral (?!). Aja jag förtjänar väll de, jag har faktist inte haft det bästa humöret på sistonde och det tog jag ut på min familj;)


0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback