pepptalk

2014-03-07
Hejsan, hoppas det är bra med er:) Tänkte ta upp en grej som jag är säker på snurrar runt i era huvuden ofta, utseendet. Jag uppfattar att man tänker på utseendet just i tonåren lite extra mycket. Vad jag vet så är det inte någon jag har träffat som är nöjd med sin kropp, vilket jag tycker är synd! Själv är jag långtifrån nöjd med mig själv men.
Stora eller små bröst, stor eller liten rumpa, tjock, smal eller kurvig, kort eller lång. Du är fin som du är!!!!! Ta inte och rabbla upp alla saker som du tycker är fult på dig själv eller andra, lägg istället märke till allt fint med dig och eller andra för man blir så mycket gladare! Nästa gång du tittar dig i spegeln så säger du för dig själv: jag är fin som jag är och jag ska inte låta någon trycka ner på mig! 
 

1 Kommentarer

2014-03-07 @ 20:50:16

Jo, Jag är nöjd med min kropp och mig har du träffat;) Och nöjd borde du också vara! Dock så är jag inte nöjd med mitt ansikte men that's another story;*




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback