Eurovision 2014

2014-05-11
Hej på er! Som ni märkt på alla möjliga sociala medier samt bloggar så är årets Eurovision en stor snackis, specielt vinnaren... Själv tyckte jag inte Conchita Wurst var den värdiga vinnaren, hon fick mycket attention just för att det var en dragqueen/transa och hade desutom skägg som var bokstavligen PERFEKT. Jag tyckte det var synd att "hen" vann, enligt mig fanns det många fler bättre bidrag en Conchitas, men det verkar vara jag som har dålig musiksmak eftersom typ alla länder gav henna fullpoängaren;)
Sedan var det ju de här med Polens bidrag, deras försök att få fler röster med en av tjejernas enorma byst, haha. En dragqueen/transvestit med skägg klår nog ingen! Aja, jag får inse att detta är 2014...
Mina favoriter var i alla fall Frankrikes Mustach och Armenien Not Alone!
 


0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback