Prao

2014-05-15
Hej på er allesammans! I veckan har det varit prao på min skola, själv praoade jag på ett ålderdomshem. Och ja, jag vet vad ni tänker, men det är faktist kul:) Jag har fått baka hur mycket som helst,packat upp varor, pratar med alla boenden, hjälpt dem att gå, skrivit namnlappar, lockat håret på dom osv.. De mindre kul kanske var att diska, men det var inget problem ändå! Imorgon är det sista dagen och jag ska få sluta 12 istället för 15, jag och mamma ska till stan och göra några ärenden och sedan ska jag på kalas/fest hos Elins mamma! Mamma tyckte att jag har varit så duktig så jag fick beställa hem lite grejer från Oriflame (bilder kommer då jag får sakerna). Nästa vecka blir det skola som vanligt och det besvärar mig inte alls, vill att sommarlovet ska bli närmare och närmare:D 
Just nu: Sitter med hårinpackning och kollar Gossip Girl, ska snart gå och lägga mig:) Vi hörs
                                 Bjuder på denna;)

0 Kommentarer




Kommentera gärna



Namn *


Email *

Din hemsida *

Kommentar

Trackback